Світ охоплює психологічна залежність від шопінгу - вчені
Про це свідчать дані нового дослідження, проведеного Oxygen Media у США, що ставило за мету виявити, навіщо люди щось купують, пише The Daily Mail.
Так, виявилося, що 68% покупців приваблює зниження цін. 74% вважають винною матеріалістичну культуру. 36% кажуть, що купують дорогі предмети, які потім ніколи не використовують, а ще 38% здійснюють покупки, ховаючись від родичів.
74% жінок у віці від 18-ти до 34-х років зізналися у психологічній залежності від шопінгу. Вони витрачають величезні кошти на косметику, одяг та взуття.
В свою чергу, чоловіки витрачають свої гроші переважно на дорогі речі: автомобіль, аксесуари до нього, електронні гаджети.
Видання зазначає, що суспільство потрапило у ситуацію бездумного споживання, на яку його штовхає агресивна реклама та масс-культура.