Європейський суд ухвалив два рішення, якими посилив права авіапасажирів
Про це йдеться у двох рішеннях суду в Люксембурзі, повідомляє Deutsche Welle.
Це стосується також і перебронювання квитків на пізніший рейс у разі страйку. Право на відшкодування також зберігається, коли авіаперевізник змінює квитки на пізніший рейс після пересадки, хоча пасажири дісталися до нього вчасно.
Так, в одному із випадків, який розглядався в суді, йдеться про пасажирів, які замовили квитки в іспанського аіаперевізника Iberia з Іспанії до Домініканської Республіки. Один літак мав доправити їх до Мадрида, звідки вони мали пересісти на трансатлантичний рейс.
Оскільки перший літак спізнився на 85 хвилин, авіаперевізник анулював посадкові талони на рейс з Мадрида. Незважаючи на запізнення, двоє пасажирів дісталися до псажирського трапу вчасно. Однак сісти на літак їм не дозволили.
За даним позовом авіакомпанія має виплатити пасажирам до 600 євро компенсації.
Друге рішення, оголошене у четвер у Люксембурзі, стосується наслідків страйку.
У цьому випадку йшлося про переліт з Барселони до Гельсінкі 29 липня. Напередодні в аеропорту Барселони відбувався страйк. Тому авіакомпанія Finnair перебронювала квитки пасажирів з 28 на 29 липня.
Таким чином, позивачу не зилишилося місця у літаку і його квиток, куплений на 29 липня, був анульований - без компенсації.
Відмову виплачувати компенсацію авіаперевізник аргументував тим, що йшлося про наслідки страйку. Однак суд не погодився з таким підходом.
Пасажири, які летять не в день страйку, наскільки це можливо, не мають потерпати від його наслідків, йдеться у рішенні суду.