У Британії заборонив рекламу ляльки принца Вільяма
Порцеляновий виробник Bradford Exchange у рекламному повідомленні наголошував, що ляльку розфарбовано вручну "для досягнення справжньої схожості", повідомляє Sky News.
Так, у тексті, що супроводжує іграшку, сказано: "Кращими майстрами у світі створено справжню подобу принца у день його весілля". Вартість ляльки складає майже 150 фунтів (1950 грн.).
Фото з сайту bradford.com.au |
Комітет попросив на вивчення один екземпляр ляльки і постановив, що реклама недостовірно характеризує продукт. Так, в комітеті вважають, що обличчя ляльки відрізняється від зображеного на рекламі і розфарбоване менш реалістично.
Рекламу заборонили відтворювати у нинішньому її вигляді.
В свою чергу, компанія-виробник повідомила, що вже продала велику кількість ляльок та не отримала жодних скарг.
Компанія також виробляє ляльку-Кейт. Її було випущено обмеженим накладом (10 тис. екземплярів) напередодні весілля Кейт та Вільяма.