У Британії заборонив рекламу ляльки принца Вільяма

— 11 жовтня 2012, 15:38

Порцеляновий виробник Bradford Exchange у рекламному повідомленні наголошував, що ляльку розфарбовано вручну "для досягнення справжньої схожості", повідомляє Sky News.

Так, у тексті, що супроводжує іграшку, сказано: "Кращими майстрами у світі створено справжню подобу принца у день його весілля". Вартість ляльки складає майже 150 фунтів (1950 грн.).

Фото з сайту bradford.com.au

Комітет попросив на вивчення один екземпляр ляльки і постановив, що реклама недостовірно характеризує продукт. Так, в комітеті вважають, що обличчя ляльки відрізняється від зображеного на рекламі і розфарбоване менш реалістично.

Рекламу заборонили відтворювати у нинішньому її вигляді.

В свою чергу, компанія-виробник повідомила, що вже продала велику кількість ляльок та не отримала жодних скарг.

Компанія також виробляє ляльку-Кейт. Її було випущено обмеженим накладом (10 тис. екземплярів) напередодні весілля Кейт та Вільяма.

Реклама:

Головне сьогодні