YouTube вводить нову систему рейтингування відео
Як зазначає Watcher.com.ua, це робиться для того, аби глядачі якомога довше затримувалися на сторінках сервісу.
З цією метою компанія ввела новий принцип. Тепер місце відео в рейтингу, а відповідно, і в пошуковій видачі, буде залежати від того, як довго глядачі його дивляться, а не від кількості кліків по ньому.
Нові правила дозволять боротися з такою ситуацією, коли деякі автори навмисно оформляють ролик цікавим зменшеним кадром або інтригуючим описом.
Такі дії часто призводять до того, що глядачів вводять в оману і змушують відкрити відео, яке не завжди є цікавим. Новий механізм формування рейтингу буде враховувати те, наскільки відео зацікавило відвідувачів та те, чи переглянули вони його до кінця.
Нововведення піднімуть в рейтингу популярності ті фільми, які глядачі дивляться більше інших, і навпаки, знизять оцінки роликів, які користувачі відкривають, а потім, розчарувавшись, відразу вимикають їх.
Завдяки цим змінам сервісу вдалося досягти збільшення тривалості перебування глядачів на сайті. Змінений алгоритм оцінки відеоконтенту і ранжування пошуку, вважають у компанії, має піти на користь як авторам, так і глядачам.
Для того, щоб автори відеороликів швидвше освоїлися з новою рейтинговою системою, в аналітиці YouTube з’явився новий показник "час перегляду".