Від Google вимагають звіт про збір даних

— 17 жовтня 2012, 14:11

Віднині Google має пояснити, яку саме інформацію вона збирає і з якою метою. Компанію також зобов'язали надавати користувачам можливість контролювати збір інформації про них, повідомляє Бі-бі-сі.

Розслідуванням керував французький правовий регулятор CNIL (Національна комісія з питань інформаційних прав і свобод).

На думку президента CNIL Ізабель Фальк-Пьерротена, у компанії є всього три-чотири місяці на зміну політики приватності даних.
Інтернет-гігант також попередили, що якщо він не буде діяти, CNIL може передати справу до суду.

У відповідь, представники Google заявили, що їм потрібно більше часу, щоб надати вичерпну відповідь.

"Ми прагнемо захищати персональну інформацію наших користувачів. Ми впевнені в тому, що наша політика конфіденційності не порушує законодавство ЄС", - заявив радник компанії з питань захисту даних Пітер Фляйшер.

РЕКЛАМА:

Google вже звинувачували в тому, що компанія не надає "повної і вичерпної інформації" про свою практику, що викликає "глибоку занепокоєність захищеністю особистих даних користувачів".

CNIL провів розслідування від імені 27 членів Європейського Союзу.

[L]Вивчивши нову політику конфіденційності, французький регулятор заявив, що Google так і не змогла надати інформацію про "кількість зібраних даних про користувачів і про їх застосування".

Особливо регулятору не сподобалося те, що користувачі власноруч не могли контролювати процес відбору даних.
Як з'ясувалося, вони також не знали, яким чином згодом ця інформація використовувалася.

CNIL зазначив, що компанія могла застосовувати ці дані в різних сферах, у тому числі в розробці нових продуктів, безпеки, рекламі та наукових дослідженнях.

Нагадаємо, у березні найбільша в світі пошукова система вирішила збирати особисті дані практично з усіх своїх 60 сервісів, включаючи пошту Gmail, відеосервіс YouTube і соціальну мережу Google+, щоб "портрет користувача був повнішим".

У повідомленні на сайті Google йшлося, що "нова політика дасть користувачам більш релевантні результати пошуку та допоможе рекламодавцям знайти клієнтів".

Реклама:

Головне сьогодні