Серце корпорації Google: як виглядає інтернет із середини. Фото. Відео

Інтернет-гігант Google показав свій дата-центр.

На сайті компанії розміщено фотографії інформаційних центрів США, Фінляндії та Бельгії. Скоро, до речі, такі центри добудують у Гонконзі, Тайвані, Сінгапурі та Чилі.

За допомогою фотографій приміщення, людей, місцевості компанії, які розміщено на сайті, в корпорації хотіли продемонструвати як розрослася Google: від маленького гаража у Силіконовій долині до величезного гіганта із представництвами у всьому світі.

Спочатку в компаніх хотіли просто наростити достатньо потужності, аби мати змогу індексувати всі веб-сайти в мережі і забезпечувати швидку відповідь на пошукові запити. Але потім, "щупальця" Google дотягнулися і до інших ринків і компанії довелося утримуіати більше обладнання для зберігання відео, фото, даних електронної пошти та даних про своїх користувачів.

Центри Google, які CBS називає "нервами компанії", знаходяться не в містах: навколо американських дата-центрів на фотографіях видно зелені поля. А фінське сховище інформації сховалося в безкрайніх снігах, бельгійське - розташувалося поруч з мальовничим ставком.

РЕКЛАМА:
Дата-центр в Айові

Фотограф, який зробив зі знімків майже сільські пейзажі, встиг також відобразити, як поруч з охолоджувальними установками в Айові з одного боку розташувалося сімейство оленів, а з іншого - розпустилися дикі квіти.

Представництво у Фінляндії

Не дивлячись на показані знімки, Google має намір прискіпливо охороняти фізичний доступ до своїх приміщень.

Північна Кароліна

Крім того, компанія все ще тримає у таємниці скільки компютерів міститься в центрах обробки даних, зазначивши лише, що мова йде про сотні тисяч машин для запуску служб Google.

Необхідність тримати таку кількість машин перетворило Google на найбільшого споживача електроенергії. Утім, керівництво корпорації весь час говорить про те, що у компанії шукають способи зменшити споживання електроенергії, щоб захистити навколищнє середовище та знизити витрати.

Нагадаємо, нещодавно наглядові органи ЄС зобов'язали компанію надавати користувачам можливість контролювати збір інформації про них. Органи ЄС вважають, що компанія Google повинна переглянути свою політику конфіденційності.

Реклама:

Головне сьогодні