IKEA видалила всіх жінок із рекламного каталогу для Саудівської Аравії. Фото

— 2 жовтня 2012, 15:08

Компанія видалила із рекламного видання, що виходить 27-ома мовами у 38 країнах, зображення всіх жінок. Каталог був відредагований за допомогою фотошопа чи аналогічній йому програмі.

Із журналу навіть зникла світлина дизайнера компанії, в той час як троє її колег чоловіків залишилися на сторінках.

На іншому знімку зображено родину у ванній кімнаті, які разом чистять зуби. Проте у каталозі для Саудівської Аравії, у ванні залишився лише батько та двоє синів.

Рішення шведського гіганта розкритикували політики країни, в тому числі міністр торгівлі Ева Бьорлінг.

Утім, як повідомляє The Daily Mail, компанія уже вибачилася за свої дії. Так, у заяві компанії йдеться: "Ми мали відреагувати і зрозуміти, що версія каталогу без жінок для Саудівської Аравії суперечить цінностям IKEA Group".

Зазначимо, що Саудівська Аравія є країною, де чітко дотримуються мусульманських законів. Так, мешканкам цієї країни заборонено вчитися, подорожувати або, навіть, відкривати банківський рахунок без згоди її чоловіка.

Жінки майже не знімаються у рекламі, крім державних телеканалів, де вони зняті у довгих сукнях, із покритою головою та довгими рукавами.
У журналах, що ввозяться до країни, цензори затемнюють частини жіночого тіла, в тому числі руки, ноги та груди.

Реклама:

Головне сьогодні