Тест

"Не витирати взуття простирадлом" та "не плюватися": китайські ЗМІ перевиховують своїх туристів

Першу сходинку міцно тримає США, повідомляє італійська La Stampa.

Зважаючи на це, китайські ЗМІ дуже схвильовані цим фактом та публікують матеріали, що піднімають проблему покращення іміджу китайських туристів за кордоном. Виходять матеріали англійською та китайськими мовами у друкованій пресі, а також питання піднімають у телевізійних та радіодебатах.

У статтях навіть наведено конкретні поради, як не виглядати погано за кордоном. Наприклад, китайцям радять не плюватися, не витирати взуття простирадлом, дотримуватися особистої гігієни, не вигукувати слова ненормативної лексики, не кидати сміття на землю та не змушувати іноземців позувати перед фотокамерою.

"Гонконг, який щорічно відвідують 25 млн. туристів страждає найбільше. Після конфліктів, що спалахнули в 2006-ому році між мешканцями міста та туристами, міністерство туризму КНР навіть випустило брошуру "Посібник правильної поведінки для китайців, що виїжджають за кордон", - йдеться в статті.

За шість років, кількість китайських туристів зросла до 1 млн., та ситуація не покращилася.

Власники готелів, які за зрозумілих причин не називають себе, кажуть, що китайські туристи галасливі, палять там, де це заборонено та влаштовують безлад у номерах.

"Вони погано виховані, та витрачають великі суми грошей. Так, за останніми даними у 2011-ому році вони витратили близько 80 млрд. доларів США, тому природно, що з ними ніхто не хоче сваритися", - пише La Stampa.

Нещодавно Chine Daily опублікувала матеріал, де висловила свою занепокоєність цим питанням. Видання зазначає, що знадобиться принаймні одна зміна поколінь, щоб китайці навчилися поводитися гарно.