У США стартувала подарункова істерія

3
23 листопада 2012

Магазини пропонують покупцям максимальні знижки, і навіть складна економічна ситуація і високий рівень безробіття не завадять американцям купувати подарунки до Різдва, повідомляють Вести.ru

Чорна п'ятниця, яка проходить наступного дня після Дня подяки, традиційно відкриває сезон святкових покупок в США, а магазини залучають клієнтів великими знижками. 

Назва пов'язана з тим, що американські рітейлери у цей день отримають більшу частину свого річного прибутку і в звіті про прибутки і збитки буде чорний рядок, а не червоний. Також термін означає сильні затори на дорогах після Дня подяки.

У цей день знижки на товари в магазинах складають 40-90%, а американці називають Чорну п'ятницю однією з найцікавіших розваг в році. Зазвичай у цей день покупці намагаються придбати подарунки до Різдва, адже потім знижки будуть менше.

Очікується, що в порівнянні з минулим роком продажі зростуть на 4% і всього за один день складуть 586,1 млрд. доларів. За даними опитування компанії Accenture, 53% населення мають намір брати участь у Чорній п'ятниці. Минулого року показник становив 44%. 

При цьому найнижчі ціни надаються для обмеженого числа перших покупців, тому в цей день спостерігаються великі черги і сильна штовханина в магазинах.

Крім цього, очікується дуже сильний ріст онлайн-продажів. Показник складе близько 2 млрд. доларів, тоді як минулого року він склав усього 700 млн. доларів. 

powered by lun.ua