Стюарти авіакомпанії припинять посміхатися пасажирам

4
11 грудня 2012

На такі кроки співробітники компанії можуть піти в рамках страйку проти відмови керівництва підвищити їм зарплату на п'ять відсотків.

Як повідомляє Lenta.ru із посиланням на Agence France-Presse, в понеділок стюарди провели нараду, на якій було вирішено не влаштовувати повноцінний страйк, а замість цього просто виконувати свою роботу по мінімуму і не надто піклуватися про пасажирів.

"У двох словах це означає, що ми продовжимо робити свою справу, тільки за п'ятизіркові ціни пасажири отримуватимуть тризірковий сервіс", - пояснив співрозмовник агентства. Він зазначив також, що точний список дій, від яких бортпровідники мають намір відмовитися, ще не розроблений, але в нього, ймовірно увійдуть, посмішка, подача напоїв та їжі.

Cathay Pacific намагається скоротити витрати у зв'язку зі скрутним фінансовим становищем. У першій половині 2012 року збитки компанії склали 935 млн. гонконгських доларів (близько 121 мільйона доларів США). Частково це пов'язано із зростанням цін на паливо.

Авіакомпанія базується в Міжнародному аеропорту Гонконгу і здійснює перельоти в 114 напрямках. У парку компанії більше 130 літаків, включаючи вантажні. У Cathay Pacific працюють близько 30 тисяч осіб.

powered by lun.ua