Топ-10 найзаможніших співачок
Американська співачка Брітні Спірз очолила рейтинг найзаможніших співачок року за версією "Forbes".
31-річна поп-зірка заробила за минулий рік 58 мільйонів доларів - найбільше, ніж будь-яка інша жінка в музичній індустрії.
Основний дохід Брітні принесла її остання платівка "Femme Fatale" та тур на підтримку альбому. Окрім цього Спірз заробила грошей на рекламі та продажі власної лінії парфумів.
До слова, минулого року Брітні пасла задніх за заробітками. Тоді співачці вдалося ледве заробити 10 мільйонів.
На другій сходинці ТОП-5 найзаможніших артисток опинилася Тейлор Свіфт. За минулий рік 22-річна співачка поклала до кишені 57 мільйонів доларів.
Третьою за заробітками стала Ріанна. Їй вдалося збагатіти на 53 мільйони доларів.
Минулорічна найзаможніша співачка Lady Gaga цього разу посіла лише четверту сходинку. Артистка дещо здала свої позиції і змогла заробити лише 52 мільйони.
Замикає п'ятірку співачка Кеті Перрі. На її банківських рахунках за рік додалося 45 мільйонів доларів.
Шосту позицію посіла співачка Бейонс, яка заробила цього року 40 млн. доларів США.
Зазначимо, що зірка зробила невелику перерву у гастролях, адже вперше стала мамою. Однак прибутки їй продовжує приносити її лінія одягу, а також старі платівки.
Сьоме місце - співачка Адель. Її статки цього року склали 35 мільйонів доларів США.
Її другий студійний альбом "21" розійшовся накладом 23 мільйони копій та отримав 6 премій Греммі.
Восьму сходинку посіла нігерійська співачка та композиторка Саде.
Протягом року вона дала майже 100 шоу-концертів та отримала 22 мільйони доларів.
Дев'яте місце - Мадонна. Вона заробила 30 млн. доларів.
Колумбійська співачка Шакіра завершує дестяку найзаможніших жіночих виконавець.
Її статки: 20 мільйонів доларів.
При складанні рейтингу враховувалися доходи зірок музичної індустрії від продажу дисків, від рекламних контрактів і підприємницької діяльності до вирахування податків, витрат і комісійних.
До уваги бралися доходи за період з травня 2011-го по травень 2012-го років.
При складанні рейтингу використовувалися дані агентств Pollstar, RIAA і інших, а також інсайдерська інформація, отримана в ході інтерв'ю з промоутерами, юристами, продюсерами, агентами і, в деяких випадках, з самими музикантами.
Фото АР