У метро з’явилась соціальна реклама проти гомофобії. Фото
Соціальна реклама має на меті окрім іншого збір підписів на сайті Stop Hate проти гомофобного законопроекту №8711, який передбачає заборону пропаганди гомосексуалізму.
"Коли був прийнятий у першому читанні законопроект №8711, ми зрозуміли, що загалом люди дуже мало знають про нього. І тому виникла ідея розповісти, про що саме цей законопроект. Що він цезурний, обмежує свободу слова в Україні. Ми обрали саме цей меседж, який дає широкому загалу відчути, як цей законопроект вплине на їхнє життя", - розповіла в коментарі "Українській правді. Життя" директор громадської організації "Інсайт" Олена Шевченко.
Саме її організація є автором кампанії "Сідай п’ять". Ідея, креатив та дизайн реклами були розроблені "Інсайтом", друк і розміщення постерів у метро здійснені за донорські кошти.
На зауваження, що переважній більшості населення повідомлення "Дивишся фільми Франсуа Озона? Сідай п’ять" не зрозумілий, Олена Шевченко розповіла: "Ідея полягала в тому, що треба зробити якийсь візуалізований меседж, який приверне увагу людей. Ця реклама дуже помітна і люди звертають на неї увагу. Ми це бачимо по кількості переходів на наш сайт".
За словами Олени Шевченко, у зйомках для цієї реклами взяли участь як гомосексуальні українці, так і гетеросексуальні.
Як відомо, 2 жовтня Верховна Рада ухвалила у першому читанні проект закону №8711, який передбачає заборону пропаганди гомосексуалізму.
За відповідне рішення проголосувало 289 карток депутатів з 347 зареєстрованих.
Згідно даного закону, забороняється практично будь-яка публікація про ЛГБТ-спільноти.
Один із авторів закону Євген Царьков раніше виступав із заявами про те, що він виступає за прагнення повернути до Кримінального кодексу сталінську статтю за одностатевий чоловічий секс.
Як відомо, міжнародні організації Human Rights Watch та Amnesty International закликали Верховну Раду відхилити законопроект про заборону пропаганди гомосексуалізму.