Невідомі зламали твіттер Burger King та перейменували його у McDonald’s
— 19 лютого 2013, 11:55
Західні медіа вже охрестили цей випадок "PR-disaster": аватарка Burger King, як і ім’я, було замінене на логотип McDonald’s — головних конкурентів компанії, повідомляє Watcher.com.ua.
Невідомий зловмисник написав, що Burger King було продано McDonald’s, оскільки "воппер здувся". Воппер — це бургер-аналог БігМака.
Після цього він продовжив хазяйнувати в захопленому екаунті – постити різноманітні відеоролики з піснями афроамериканського характеру.
Через деякий час представники Burger King зв’язалися з адміністрацією Twitter і відновили доступ до свого екаунту, вибачившись перед фоловерами за неприйнятні твіти.
Відповідальність за злом взяли на себе група хакерів Anonymous.