Невідомі зламали твіттер Burger King та перейменували його у McDonald’s

9
19 лютого 2013

Західні медіа вже охрестили цей випадок "PR-disaster": аватарка Burger King, як і ім’я, було замінене на логотип McDonald’s — головних конкурентів компанії, повідомляє Watcher.com.ua.

Невідомий зловмисник написав, що Burger King було продано McDonald’s, оскільки "воппер здувся". Воппер — це бургер-аналог БігМака.

 

Після цього він продовжив хазяйнувати в захопленому екаунті – постити різноманітні відеоролики з піснями афроамериканського характеру.

Через деякий час представники Burger King зв’язалися з адміністрацією Twitter і відновили доступ до свого екаунту, вибачившись перед фоловерами за неприйнятні твіти. 

Відповідальність за злом взяли на себе група хакерів Anonymous.



powered by lun.ua