У Швеції почалась кампанія проти лайків у Facebook. Відео

10
20 травня 2013

ЮНІСЕФ просить тих, хто дійсно хоче допомогти, жертвувати гроші, пише Watcher.

Кампанія складається з декількох відео, основним меседжем якого є: "Лайки не рятують життя, гроші ратують".

Наприклад, на одному з них десятилітній Рахім боїться, що захворіє, як його мати, і тоді не буде кому доглядати за його молодшим братом. Він каже, що сьогодні ЮНІСЕФ у Швеції має 177 тис лайків у Facebook – а до літа сторінка, мабуть, набере 200 тис. "Тоді у нас все буде добре", – каже Рахім.

У цьому відео чоловік намагається розрахуватися лайками в ресторані.

Тут чоловік купує светр: "скільки він коштує?" – "3200 крон" – "а в лайках?".

"Нам подобаються лайки і соціальні мережі можуть стати чудовим стартом для тих, хто хоче допомогти. Але за лайки ми не купимо вакцину", – коментує соціальну рекламу представник ЮНІСЕФ у Швеції.

 "Лайкніть нас у Facebook і вакцину від поліомієліту отримає нуль дітей"



powered by lun.ua