Все більша кількість українців користується смартфонами - дослідження

— 12 липня 2013, 14:35

Про це свідчать результати дослідження "Наша мобільна планета: Україна", проведеного компанією Ipsos MediaCT на замовлення Google.

Мобільні пристрої є найважливішою точкою достіпа до інформації - 57% респондентів щоденно виконують пошук за допомогою свого смартфону. Крім того, з'ясувалося, що смартвони стали настільки важливими для своїх користувачів, що 52% краще б відмовилися від телевізора, аніж від свого смартфону.

93% власників смартфонів шукають на телефоні інформацію місцевого характеру, а 87% у результаті виконують потрібні дії, наприклад, роблять купівлю або звертаються до компанії за додатковою інформацією.

У ході дослідження також з'ясувалося, що користувачі мобільних пристроїв активно застосовують їх для спілкування в соціальних медіа: 91% користувачів регулярно відвідують соціальні мережі зі своїх смартфонів, а 51% роблять це щодня.

За даними дослідження можна простежити, що смартфони значно змінили поведінку українського споживача. Мобільні пристрої дають можливість користувачам шукати інформацію про продукт або послугу, де б вони не знаходилися, і українці активно цим користуються - 85% власників смартфонів шукали інформацію про будь-продукт або послугу на своїх пристроях.

РЕКЛАМА:

Смартфони безпосередньо є перспективним інструментом здійснення покупок - 44% користувачів купували товари чи послуги через інтернет за допомогою свого мобільного пристрою, з них 60% зробили покупку протягом останнього місяця.

Також спостерігається ще одна цікава тенденція в поведінці українських власників мобільних пристроїв - 93% користувачів смартфонів звертають увагу на рекламні оголошення під час роботи в інтернеті або використання програм, з них 37% звертають увагу на рекламу під час перегляду відео на своїх мобільних.

Українська правда. Життя

Реклама:

Головне сьогодні