Житло під дахом – новий тренд у столичній нерухомості

Останнім часом, квартири з мансардою стали своєрідним трендом на ринку столичної нерухомості. Слово "мансарда" асоціюється одночасно із затишком, романтикою та елегантністю.

"Такі особливості житла, як, наприклад, незвичний перехід стіни в дах і характерні мансардні вікна дозволяють зробити інтер'єр оригінальним і практичним. У скошені стіни вбудовуються шафи або навпаки іх декорують таким чином, щоб кімната візуально здавалася просторіше", - коментує Олександр Тігов, генеральний директор житлового комплексу "Петровський квартал".

Тому цілком очікувано, що в ЖК "Петровський квартал" такі квартири стали справжнім хітом продаж.

Олександр Тігов, генеральний директор житлового комплексу "Петровський квартал"

"До недавнього часу, дворівневі квартири можна було придбати тільки в бізнес-класі та в елітних об'єктах, а на сьогоднішній день квартиру з мансардою можна знайти у всіх сегментах нерухомості, - пояснює Олександр Тігов. - За останні кілька років попит на подібне нестандартне житло значно виріс, тому що дворівнева квартира є своєрідною ознакою успішності власників, їх сучасного світосприйняття".

Більше того, експерти вважають, що в найближчому майбутньому архітектори перевернуть сенс дворівневого житла "з ніг на голову". Потрапляючи в квартиру, власник не підніматиметься з першого на другий рівень, а навпаки, спускатиметься.

Особиста зона в цьому випадку розташовується не нагорі, як звичайно, а внизу. І забудовники "Петровського кварталу" готові йти на такі експерименти.

"Тільки у нас зараз готуються до продажу квартири з камінами та французькими вікнами від підлоги до стелі. Ми готові дати споживачеві те, що вимагає ринок, те, що чекає наш покупець" - пояснює Олександр.

Що ж до вартості, зазвичай дворівневі квартири з мансардою дорожче в середньому на 10-20% в порівнянні з іншими квартирами в тому ж будинку, внаслідок їх обмеженої кількості.

[L]

"Згідно з даними відділу продаж ЖК "Петровський квартал", більше половини покупців квартир з мансардою - це молоді родини та несімейні менеджери середньої ланки. Причому вік більшості з них становить 25-35 років, - зазначає Олександр. – Цікаво і те, що для багатьох покупців в цьому віковому діапазоні це їх перше власне житло".

Реклама:

Головне сьогодні