"Кофе Хауз" пояснює: інструкція про мову спілкування розрахована на Москву

— 23 серпня 2013, 13:49

У цьому запевняє директорка "Кофе Хауза" в Дрім Тауні Марина Волкова, з якою поспілкувались журналісти "Свідомо".

Офіціант, що некоректно спілкувався з клієнтом – стажер, який ще не знає всіх тонкощів роботи.

Волкова пообіцяла "провести роботу" з працівником, а також зв’язатись з Іваном Філіповичем і офіційно перепросити за неприємний інцидент.

Що стосується брошури з корпоративними правилами, то вона розрахована на Москву, адже "Кофе Хауз" - російська мережа.

Якщо вірити пані Волковій, в українських закладах правило щодо спілкування винятково російською не діє.

РЕКЛАМА:

Іван Філіпович у коментарі "Українській правді. Життя" підтвердив, що йому вже телефонували з кав'ярні.

"Так! Телефонували. Попонували каву. Біда в тім, що звільнять офіанта і скажуть, що все чудово, але я за зміну позиції компанії "Кофе Хауз" в мовній політиці. Мені жертва-офіціант не потрібна, тим паче безкоштовна кава", - додав Філіпович.

Як повідомлялось раніше, бізнесмену Івану Філіповичу в "Кофе Хауз", що у "Дрім Тауні" нагрубіянила офіціант. Після прохання киянина спілкуватись з ним українською, дівчина категорично відмовилась.

"Коли я подякувавши виходив із кафе, працівники навіть собі дозволили посміятися мені вслід. Це заставило мене повернутися і попрохати книгу скарг", - розповів Іван Філіпович.

Однак потім співробітник кафе підійшов до нього і пояснив, що у мережі діє правило – спілкуватись з клієнтами російською мовою. Він показав також брошуру, у якій вказано, що згідно стандартів "Кофе Хауз" офіціанти зобов'язані розмовляти російською.

Фото з інструкцією кав'ярні (зі сторінки у Facebook Івана Філіповича,)

"Коли він на одному із тренінгів запитав, чи можна спілкуватися українською і що ця брошюра надрукова для Росії, йому тренер і один із керівників відповіли :"ТОЛЬКО ПО-РУССКИ"! "Здесь (в Україні) всє прєкрасно понімают русскій язик і для 1% "повьорнутих" нікто стандарти мєнять нє будєт!", - зацитував співрозмовника Іван Філіпович.

Інцидент трапився у четвер у кав’ярні, що у "Дрім Таун-2". Як розповів нам Філіпович, він таки залишив відгук у книзі скарг.

Реклама:

Головне сьогодні