Італія набирає все більше популярності серед українських туристів

— 4 вересня 2013, 10:33

Німці вже кілька десятиліть залишаються найчисленнішою групою туристів в Італії. Саме на них роблять ставку оператори туристичного бізнесу. Утім, останніми роками Італія стає дедалі популярнішою і серед туристів з країн Східної Європи, у тому числі з України, пише Deutsche Welle.

Приміром, у Ріміні (регіон Емілья-Романья) цього літнього сезону кількість туристів зі Східної Європи уперше перевищила кількість німців. За даними регіонального відомства з питань туризму, кількість східноєвропейських туристів за останній рік зросла на 10%.

"Цьогорічне зростання пояснюється не тільки тим, що у нинішньому сезоні туристи зі зрозумілих причин відмовлялись від Туреччини та Єгипту. Просто у нашому регіоні є розвинута інфраструктура, а інтерес Східної Європи до Італії є дедалі більшим", - підтвердив асесор з питань туризму та комерції Емілії-Романьї Мауріціо Мелуччі.

За його словами, "росіяни" (сюди відносять і українців, які є другою за чисельністю групою туристів зі Східної Європи) обирають Ріміні через наявність прямих рейсів та зручні варіанти екскурсій до Мілана, Венеції, Верони, Болоньї та Сан-Маріно.

Крім того, у цій зоні багато ресторанів та місць для вдалого шопінгу, який теж полюбляють "люди зі Сходу".

РЕКЛАМА:

На думку Мауріціо Мелуччі, за звичками та уподобаннями туристи зі Східної Європи дуже вирізняються із загальної маси.

Туристична сфера Італії вже навіть склала певний "портрет" типового туриста зі Східної Європи: це представники середнього класу, віком від 35 років. Особливо небайдужі до Італії жінки: їхня кількість сягає 70 відсотків.

"Вони віддають перевагу недорогим готелям, в яких лише снідають. А обідати та вечеряти виходять до ресторанів у місті, і на це витрачають більше інших", - каже Мелуччі і додає, що за підрахунками, у середньому, "росіяни" витрачають на їжу, сувеніри та шопінг близько тисячі євро на тиждень.

До потреб вигідних клієнтів місцевий бізнес вже пристосувався. Спочатку власникам ресторанів було дивно бачити людей, які "їдять у будь-який час" та "можуть запити тарілку спагеті чашкою капучино".

А нині у багатьох ресторанах встановили додаткові робочі зміни, щоби туристи зі Східної Європи змогли пообідати чи повечеряти, коли їм заманеться. Не рідкістю стають і меню та вивіски кирилицею.

Так само, як жест симпатії, деякі власники ресторанів найняли кухарок-українок і тепер пропонують у меню борщ. Один з таких власників, Роберто Балдраті, зазначає, що робить це з приємністю і бажає таким чином завоювати довіру клієнтів.

"Тим паче, без туристів зі Східної Європи у Ріміні через кризу половина туристичних закладів вже закрилася б", - каже він.

Багато інших представників турбізнесу теж скаржаться, що на італійського туриста, нині годі сподіватися: дається взнаки криза.

"Так, у моїй крамниці багато продуктів, які я тримаю тільки для туристів зі Східної Європи. Вони охоче купують наші вина, каву, макарони, спеції. Без них нам би не вижити", - зізналася власниця гастрономічної крамниці у Ріміні Офелія Парі.

Вона теж робить все, аби догодити клієнтові з України і Росії: перекладає в інтернеті італійські назви, написані "чудернацькою абеткою", і ставить це на етикетки. Переклад виходить не завжди вдалий, як-от "Дикий вишня вино".
"Клієнти нерідко сміються, але бачу, що розуміють", - каже вона.

Ще однією вигідною особливістю туристів зі Східної Європи є те, що вони не прив'язані до пляжного відпочинку. А отже, туристичний сезон в Італії для них триває цілий рік.

"Так, туристів з Росії та України справді стає більше, цього сезону я просто завалена роботою", - сказала гід-екскурсовод з Верони Марина.

За її оцінками, туристів з України могло б бути ще більше, якби не візові труднощі.
"Ледве не кожна українська група розповідає мені, що хтось не приїхав, бо не зміг оформити візу", - каже вона.

Водночас за прогнозами італійської туріндустрії потік відпочивальників зі Східної Європи продовжуватиме зростати і наступного року.

Реклама:

Головне сьогодні