У Німеччині розпочали готувати "спеціалістів із розкоші"

— 13 вересня 2013, 11:46

Відразу кілька німецьких приватних вищих шкіл відкрили програми з менеджменту у сфері розкоші. Студентів навчають основам економіки і прививають "нюх" на модні тенденції, повідомляє Deutsche Welle.

Практика на відомому німецькому концерні, навчальний семестр у Мілані чи Москві й дипломна робота у відомому будинку моди в Парижі – приблизно так виглядає бакалаврська програма "Міжнародний менеджмент" (International Management) з поглибленим вивченням товарів класу люкс, моди й брендів (Luxury, Fashion & Brand) у нюрнберзькому відділенні французької бізнес-школи ICN.

Проте якщо у Франції управлінців елітними брендами готують достатньо давно, в Німеччині ж відповідні пропозиції з’явилися лише останніми роками.
Першою стала Мюнхенська бізнес-школа. Курс "Бізнес-менеджмент у сфері розкоші" (Luxury Business Management) пропонують тут як спеціалізацію магістерської програми "Міжнародний бізнес" (International Business).

"Криза зовсім не заважає ринкові предметів розкоші, - вважає керівник бізнес-школи ICN у Нюрнбергу Андре Шліпп. Брендові товари завжди користуються великим попитом: і в Європі, і в цілому світі. Недаремно, наприклад, багато автомобільних та спортивних брендів мають люксовий сегмент".

Думку Андре Шліппа поділяє й Шарлотте Вестендорф, викладач Вищої школи EBC.

"Незважаючи на особливості культурних традицій Німеччини, цей ринок має тут чудові перспективи: економічна ситуація в країні достатньо стабільна у порівнянні з іншими європейськими країнами, і люди готові витрачати частину доходів на елітні товари", - пояснила вона.

"Сьогодні в Німеччину приходять відомі міжнародні бренди, про які ще кілька років тому тут ніхто не чув".

Такі зміни ринку, за її словами, потребують професіоналів нового типу. Це не лише дизайнери, відповідальні за розробку модних моделей, але й обізнані менеджери, які розуміють специфіку ринку й відчувають глобальні тенденції.

Основу бакалаврської програми "Менеджмент у сфері моди, розкоші та роздрібної торгівлі" (Fashion, Luxury & Retail Management) Вищої школи ЕВС складають стандартні економічні дисципліни – макроекономіка, маркетинг, економічна математика, бухгалтерський облік, фінанси та інвестиції.

Проте найцікавіше розпочинається на спеціалізованих лекціях. На "Історії моди" студенти відстежують розвиток товарів розкоші, починаючи з древнього Єгипту, а предмет "Мода та елітні бренди" пропонує розібратися, за якими критеріями продукти відносять до класу розкішних, якою має бути їхня реклама. Окрім цього, всі шість семестрів студенти вивчають італійську мову.

Початкову зарплату випускників програми директор бізнес-школи оцінює приблизно в 47 тисяч євро на рік. Працевлаштуватися новоспеченому спеціалістові можна в секторі роздрібної торгівлі, реклами, сфери закупівель чи логістики.

Реклама:

Головне сьогодні