Маленькі стиляги в Instagram. Фото

— 8 жовтня 2013, 11:20

FashionKids, бразильський аккаунт, започаткований Вілсоном Дорігоном у лютому 2012-го року, було створено, щоб "надихнути всіх батьків і тих, хто ідентифікує себе з дитячою модою".

Те, що розпочалося як звичайний "лук дня" від стильних місцевих дітей, на сьогодні вже нараховує 1,3 мільйони послідовників, пише The Daily Mail.

95% фотографій надсилаються батьками, які хочуть щоб їхню дитину побачили 1,3 мільйони осіб.

Основна мета створення блогу - створити "надихаючу" платформу, де б про дитячу моду говорили "здоровим" способом. "Йдеться про дитячу моду, то ж переконайтеся, що ваші коментарі доброзичливі, не мають нецензурної лексики, проявів расизму чи сексизму. Особисті напади не допускаються", - йдеться в правилах Instagram.

FashionKids отримує близько 400 світлин кожного дня від батьків з усього світу. Після цього, кожна фотокартка проходить суворий відбір.

Реклама:

Головне сьогодні