Компанія представила інтерактивну вітрину магазину. Фото

4
22 листопада 2013

За задумом компанії, кожен потенційний клієнт зможе отримати всю необхідну інформацію ще до того, як зайде в магазин. І навіть тоді, коли у нього не було такого наміру, пише Bigggidea.com.

Вітрина ідентифікуватиме потенційного покупця за допомогою Bluetooth, коли той проходитиме достатньо близько і буде добирати товари та послуги, що відповідають встановленим на його телефоні даним. Тому на вибір контенту впливатиме ціла низка факторів – від купівельних звичок до свят у календарі потенційного поукпця та прогнозу погоди.

 

Додаткову інформацію буде легко отримати й самостійно: наявність у магазині, модель, розмір, колір тощо. Надалі дисплеї будуть використовуватися і для оплати.

Відтак не обов'язково територіально прив'язуватися до магазинів – розробники пропонують встановлювати вітрини рекламних щитів у місті, на зупинках громадського транспорту та обладнаних "пунктах замовлення".



powered by lun.ua