"Браггі" замість "селфі": зображення, покликане викликати заздрість. Фото
"Браггі" - це зображення, викладене в соціальній мережі, яке створене виключно, аби викликати заздрість друзів. Згідно із даними нового дослідження, такі зображення регулярно використовує 1 користувач із 10-ти.
Зокрема, семеро із десяти юзерів зізналися, що обробляють своє фото, перш ніж завантажити його до мережі, пише The Daily Mail.
Інші, вирізають деякі частини тіла, які не подобаються їм у кадрі. З'ясувалося, що найбільше цим користуються...чоловіки.
Так, за даними дослідження, 5% чоловіків редагують власне зображення, аби виглядати стрункіше. В той час, як лише 2% жінок роблять те саме зі своїм фото.
Крім того, в ході експерименту з'ясувалося, що 72% британців використовують смартфони для здійснення та публікації фотографій, коли вони знаходяться у відпустці. Найпопулярнішим місцем для "посту", британці назвали Facebook.
39% повідомили, що завантажують "браггі", аби виглядати більш цікавими та популярними, а також отримати більшу кількість "лайків" та коментарів.
Найпопулярнішими формами "браггі" є: біля басейну (43%), з коктейлями (12%) та з обличчям "качечкою" (3%).
"Качечка" від Кардаш'ян. Фото Instagram |
Дослідження було проведено порталом Hotels.com серед дорослих британців. Всього у ньому взяли участь 2 тис. осіб.
Як відомо, раніше термін "селфі" став словом року, за версією Оксфордського словника.