Apple відшкодує батькам 32,5 мільйона доларів
Про це повідомила Федеральна торговельна комісія США. Apple також висловив готовність посилити функції блокування від дитячого доступу в своєму інтернет-магазині, повідомляє Deutsche Welle.
Масові скарги на концерн спричинені тим, що впродовж певного часу після включення мобільних приладів від Apple можна безперешкодно здійснювати покупки в App-Store. Річ у тім, що після введення паролю власник пристрою має автоматичний 15-хвилинний доступ до інтернет-магазину, який пропонує купити різноманітні додатки, програми та ігри.
Про існування такої функції знали не всі батьки. Якщо впродовж цього часу прилад потрапляв до дитячих рук, діти могли самостійно завантажувати різноманітні додатки на iPhone та iPad. Після цього родини отримували від Apple рахунки, іноді - на великі суми.
"Діти накопичили рахунки на мільйони доларів без знаття та згоди батьків", - пояснила керівниця Федеральної торговельної комісії США Едіт Рамірез. За її словами, таким чином постраждали тисячі споживачів. Приміром, одна дівчинка витратила на утримання віртуального готелю для тварин 2600 доларів.
Отримавши десятки тисяч скарг, комісія звинуватила концерн у продажу неповнолітнім мобільних додатків без згоди батьків. Apple пішов на мирову - висловив готовність виплатити постраждалим клієнтам щонайменше 32,5 мільйона доларів.
Керівник концерну Тім Кук написав у листі до своїх співробітників, що отримано близько 37 тисяч скарг, передає AFP. За його словами, Apple не хоче йти на ризик, починаючи довгу юридичну боротьбу. Про можливість отримати відшкодування повідомили 28 мільйонів клієнтів Apple, надіславши їм електронні листи, стверджують у концерні.