Розробник нової гри про козаків: Не кожна дитина знає, що таке черес або Скіфська пектораль

179
18 березня 2014

"Дивлячись на Героїв Майдану, ми бачимо, що це козаки. Можливо, без шароварів, довгих вусів та чубів, але в серці все те ж", – так вважає львів’янин Тарас Макота.

Психолог за освітою, програміст за покликанням, він переконаний, що про героїв можна не лише складати пісні чи легенди, але і прославляти їх іграми.

Наразі Тарас працює в німецькій компанії, а в вільний час займається розробкою гри "Козацька слава". Ця гра популяризує козацькі мотиви української історії, які, на думку її автора, набули нового змісту після подій Євромайдану.

За спостереженнями Тараса Макоти, українська ігрова спільнота активно відреагувала на події, що відбувались протягом останніх трьох місяців. У світ вийшло ряд ігор на тематику Євромайдану як браузерних, так і для інших платформ.

Вийшли, наприклад, ігри "Євромайдан", де можна було віртуально боротися з "Беркутом" та тітушками, "Angry Ukrainians", де зокрема дозволялося валити пам’ятники Леніну, "Янукович: в’язниця 3Д", де колишній президент нудьгує за ґратами.

Гра "Козацька слава" була задумана Тарасом Макотою ще навесні минулого року.

"Ідея гри з’явилась задовго до подій на Євромайдані, однак метафорично можна провести певні паралелі між подіями у грі та тим, що відбувалось і зараз відбувається в країні", - каже Тарас.

"Козацька слава" – це карткова рольова онлайн гра з елементами стратегії. В ній можна грати як за козаків, так і за агресора – так зване "Ханство".

Свою гру розробник називає казковою. Вона буде не історичною дисертацією, а вільними варіаціями на тему історичних сюжетів. В грі будуть змішані різні епохи, часи козацтва зустрічатимуться з епохою Русі. Будуть введені також міфічні елементи – русалки, характерники, волхви, мавки, чугайстри.

Тарас Макота робить акцент на освітній складовій свого проекту: "В нашій грі можливо в єдиній можна дізнатись про типи та назви воїнів, що входили до татаро-монгольського угрупування".

Крім того в грі є напрям для людей, що цікавляться зброєю та історією.

Крім того, це буде гарна можливість вчитися для дітей, адже на думку автора, не кожна дитина знає, що таке черес або Скіфська пектораль.

 

Програмний код першої версії "Козацької слави" Тарас Макота писав самостійно, маючи на той час лише мінімальні навики з програмування. Зображення для гри знаходив інтернеті.

"В процесі створення траплялись різні випадки. Зокрема, досвідчені програмісти знаходили в грі "діри" і накручували собі ігрову валюту. В більшості випадків вони потім вказували на ці помилки, а інколи навіть допомагали у розвитку проекту".

Пізніше до створення долучилися також професійні дизайнери, які створили для гри повністю оригінальні зображення.

Гроші для остаточної реалізації гри команда проекту вирішила шукати через Спільнокошт. У разі успіху зібрана сума піде на оплату роботи творчого колективу.

"Бракує, звичайно, ігор, що популяризували б Україну, її культуру, звичаї, формували підростаючу покоління в патріотичному дусі. – Розповідає Тарас Макота. – З іншого боку, розробники не хочуть зараз ризикувати з розробкою продуктів такого жанру, оскільки побоюються збитковості таких проектів. Тому було б добре залучати як державні кошти так і меценатів з метою підтримки таких починань".

 

Наразі "Козацька слава" все ще знаходиться в розробці, хоча і відкрита для реєстрації. На запуск гри вже очікує понад дві тисячі попередньо зареєстрованих гравців.

Тарас Макота переконаний, що сучасні ігри це не просто розваги.

"Ти створюєш світ, в якому люди хочуть жити. Світ, який стає частиною чийогось життя, і це надихає. Для гравців гра це щось більше ніж відпочинок, це дуже часто спосіб самореалізації".

 

powered by lun.ua