Створено алгоритм, що прогнозує популярність майбутнього фото в соцмережі
Алгоритм бере до уваги такі фактори, як кількість послідовників коористувача, кількість тегів світлини та довжину назви, пише The Verge.
Крім того, алгоритм аналізує контент-фактори, серед яких: текстура, колір, градієнт та об'єкти, присутні на фото.
Наприклад, міні-спідниці, яскраві кольори, люди замість декорацій - це добре. Рожеві та жовтні міні-спідниці навіть краще, а зелена водолазка - жахливо.
Користувач також може оцінити свою неопубліковану фотографію, завдяки сервісу Хосла. Він вимірює потенційну популярність за відносною шкалою від 1-го до 10-ти.
Алгоритм ще не є досконалим, утім соціальні фактори значно поліпшили його. Він також планує створити інструмент, який зможе автоматично змінювати фотографію, щоб зробити її більш популярною.