Проект "Так! Я українець!" потрапив до списку найкращих рекламних Facebook-кампаній світу. Відео
— 15 травня 2014, 08:52
Він став першим і єдиним проектом з України та агентств російськомовного регіону, який опинився серед номінантів. Півторахвилинний відеоролик описує становлення України як нації і патріотизм її громадян, пише Ain.ua.
За словами директора-компанії розробника Юрія Гладкого, протистояти сепаратистським діям можна розвиваючи національну ідею, закликаючи громадськість до активних соціальних дій, простим і зрозумілим кожному способу, хто мешкає в Україні, незалежно від віку, географії, його соціальної позиції.
Facebook Studio Awards представляє яскраві і надихаючі роботи зі всього світу. При виборі номінантів на перемогу враховують такі критерії як творче виконання, масштаби реалізації і загальні результати кампанії.