VICE, Mashable та інші потужні американські медіа об’єднались у висвітленні подій в Україні

9
15 травня 2014

Спроба колективних зусиль має назву #UkraineDesk. Наразі вже є має спільний хештег, який видання домовилися використовувати, а потім додавати в схожі за назвою аккаунти в Twitter.

Крім того, створений окремий аккаунт у Twitter з цією ж назвою UkraineDesk.

Сторінка Твіттер-аккаунту UkraineDesk

"Ми зібрались разом групою і вирішили, що хочемо щось робити і що найкращий спосіб почати щось робити – таки почати щось робити… Ми сподіваємось, що наші читачсі будуть більше проінформовані, бо отримуватимуть ширшу і більше картину ситуації в Україні", -  каже професор журналістики в Стенфордському університеті та керівник платформи VICE News Дрейк Мартіне, якого цитує gigaom.com.

Реклама:

Утім, незалежно від того, чи робить група щось разом чи ні, це безперечно дуже цікаве зусилля.

Ресурс VICE, наприклад, відомий своїми відео, Digg - агрегатор трафіку, який також експериментував з оригінальним змістом, Mashable – соціальний медіа-гігант, Mother Jones - сайт, відомий своїми різкими політичними коментарями, а Breaking News (від NBC) спеціалізується на інформації, поданої в режимі реального часу.

У певному сенсі, об'єднання схоже на Associated Press, що був створений групою газет в Нью-Йорку в 1846-ому році, як спосіб розподілення витрат під час Мексикансько-Американської війни, додає gigaom.com.

Різниця лише в тому, що всі партнери - це цифрові медіа, і поки що йдеться лише про створення твіттер-сторінки.

"Українська правда. Життя"



Реклама: