VICE, Mashable та інші потужні американські медіа об’єднались у висвітленні подій в Україні

2
15 травня 2014

Спроба колективних зусиль має назву #UkraineDesk. Наразі вже є має спільний хештег, який видання домовилися використовувати, а потім додавати в схожі за назвою аккаунти в Twitter.

Крім того, створений окремий аккаунт у Twitter з цією ж назвою UkraineDesk.

Сторінка Твіттер-аккаунту UkraineDesk

"Ми зібрались разом групою і вирішили, що хочемо щось робити і що найкращий спосіб почати щось робити – таки почати щось робити… Ми сподіваємось, що наші читачсі будуть більше проінформовані, бо отримуватимуть ширшу і більше картину ситуації в Україні", -  каже професор журналістики в Стенфордському університеті та керівник платформи VICE News Дрейк Мартіне, якого цитує gigaom.com.

Утім, незалежно від того, чи робить група щось разом чи ні, це безперечно дуже цікаве зусилля.

Ресурс VICE, наприклад, відомий своїми відео, Digg - агрегатор трафіку, який також експериментував з оригінальним змістом, Mashable – соціальний медіа-гігант, Mother Jones - сайт, відомий своїми різкими політичними коментарями, а Breaking News (від NBC) спеціалізується на інформації, поданої в режимі реального часу.

У певному сенсі, об'єднання схоже на Associated Press, що був створений групою газет в Нью-Йорку в 1846-ому році, як спосіб розподілення витрат під час Мексикансько-Американської війни, додає gigaom.com.

Різниця лише в тому, що всі партнери - це цифрові медіа, і поки що йдеться лише про створення твіттер-сторінки.

"Українська правда. Життя"

powered by lun.ua