Дослідники: телевізор може впливати на віру в кохання

3
21 червня 2014

У цьому переконалися дослідники з Мічиганського університету. У дослідженні взяли участь 626 студентів, серед яких було 392 дівчини.

Про це пише The Huffington Post.

Спершу учасникам запропонували список із 93 романтичних фільмів, зокрема "500 днів літа" та "Це безглузде кохання". Студенти мали вказати, котрі з цих стрічок вони дивилися.

У наступному етапі добровольцям так само запропонували список із 17 ситкомів: "Як я зустрів вашу маму", "Теорія великого вибуху" та інші.

Іще учасників запитали, чи дивляться вони, і як часто, реаліті-шоу "шлюбної тематики", такі, де дівчата змагаються за серце ласого холостяка тощо.

Далі дослідники дізналися, що хлопці та дівчата думають про кохання. Вони проаналізували, наскільки учасники вірять у те, що бачать на екрані.

Виявилося, що любителі романтичного кіно є більш схильними до думки, що "любов завжди знайде шлях" та здолає всі перешкоди. Ті, хто полюбляє реаліті-шоу, частіше ідеалізують справжнє кохання, а ще вірять у любов із першого погляду.

І навпаки, глядачі ситкомів продемонстрували негативне бачення романтики і шлюбу, а також скепсис до тез "кохання з першого погляду" та "єдина людина в світі".

Дослідники прийшли до висновку, що поведінка героїв, на яких ми дивимося на екрані, накладає відбиток на наші життєві погляди.

Як зазначила авторка дослідження Джулія Ліппман, уже відомо, що ставлення людини до стосунків впливає на тривалість романів та задоволення від них.

Люди, яких можна класифікувати як романтиків, відчувають сильніше кохання та більше задоволення від відносин. Вони менш схильні до подружньої зради.

Водночас "рожеві окуляри" у стосунках із недобрим партнером, наприклад, кривдником – це мінус. Як пояснила Ліппман, романтики можуть надто довго залишатися в такій парі.

powered by lun.ua