Враження стають яскравішими, якщо ними ділитися – вчені
Погана новина – негативні враження також стають інтенсивнішими, коли ними ділишся.
Про це пише The Daily Mail.
"Ми часто думаємо, що в соціальному житті має значення перебування разом із іншими людьми, проте ми з'ясували , що важливе й те, що ці люди роблять. Коли люди звертають увагу на одну й ту ж приємну річ, буде це "Мона Ліза" чи пісня по радіо, враження буде приємнішим, показало наше дослідження", - говорить психолог із Йельського університету в Нью-Хейвені Еріка Бусбі.
"І навпаки відбувається з неприємними враженнями – якщо не ділитися ними, вони стають не такі неприємні, а як ділитися – то ще гірші", - пояснює вона.
У одному з експериментів узяли участь 23 студентки. Піддослідних відводили до лабораторії, де вже знаходилася інша учасниця. Студентки не здогадувалися, що ця учасниця – член команди дослідників.
Дівчат просили сісти поруч та щось зробити разом – скуштувати шоколад, роздивитися книжку з картинками тощо. Два зразки шоколаду насправді бралися з однієї коробки. Проте один із них студентка їла одночасно з новою знайомою, а другий пробувала сама, поки "підставна" учасниця гортала книжку. Далі експеримент "передчасно" припинявся, і псевдо-учасниця так і не з'їдала другого зразка.
Це може видатися смішним, але шоколад, який дівчата їли удвох, видався студенткам-піддослідним смачнішим та ароматнішим за той, котрий вони куштували самі.
Під час другого експерименту добровольців частували "замінником шоколаду", котрий насправді був 90%-им гірким шоколадом – не надто приємним на смак. Піддослідні зізналися, що їм більше посмакував той зразок, який вони їли поодинці.