Яким буде Facebook у 2015-му: віртуальна реальність, дрони й довгострокове планування
Проаналізувавши останні зміни, що відбулися в компанії, можна зробити приблизний прогноз.
Про це пише Mashable.
У лютого 2014-го Facebook оговтався після відмови продати Snapchat за 3 мільярди доларів і натомість купив за 16 мільярдів застосунок обміну повідомленнями WhatsApp. Застосунок, котрий наразі звітує про 600 мільйонів активних користувачів щомісяця, значно збільшив мільярдну базу користувачів компанії.
Ще одна стратегічна відповідь Facebook на відмову Snapchat – це запуск власного застосунку повідомлень, що зникають - Slingshot. Невдовзі після того було додано фунцію Bolt до Instagram. Вона дозволяє користувачам надсилати тимчасові повідомлення, котрі потім можна прибрати рухом пальця.
Між тим Snapchat досі лишається найпопулярнішим застосунком повідомлень, що зникають, серед інтернет-користувачів студентського віку. Його вартість оцінюється в понад 10 мільярдів доларів.
Очевидно, що Facebook не має наміру поступатися, тож цілком вірогідно, в 2015-му продовжить експериментувати, щоби досягти максимального охоплення користувачів.
Коли Facebook придбав виробника окулярів віртуальної реальності Oculus Rift за 2 мільйярди доларів, багатьох спостерігачів галузі це здивувало. Адже пристрій з Kickstarter вважався цікавинкою, позбавленою ринкового потенціалу.
Зі слів Марка Цукерберга, купівля Oculus Rift – це проект довгостроковий, котрий не має швидкого ринкового потенціалу. На його думку, окуляри можуть стати новою крупною комп'ютерною платформою.
Цей напрямок не принесе прибутку в 2015-му році, але може принести нові ідеї. Також придбання Oculus допомогло Facebook у будуванні зв’язків зі спільнотою розробників.
Ще більше спостерігачів здивувала купівля британського виробника безпілотників на сонячних батареях Ascenta. За допомогою дронів Facebook планує в 2015-му році реалізувати амбітний проект із доставки бездротового доступу до Інтернету до Африки.
Імовірно, Facebook готує для користувачів і кілька сюрпризів, не пов’язаних із покупками 2014-го – мобільні за стосунки, інновації в стрічці новин та більш глибокого пошуку. Проте наразі 2015-й для найкрупнішої в світі соцмережі виглядає як рік експериментів та довгострокового планування.