Компанії, якими керують жінки, успішніші. Інфографіка

45
23 березня 2015

Як корелюється жіноче лідерство та успішність компаній, якими керують представниці "слабкої" статі, за допомогою власного алгоритму дослідила Карен Рабін, представниця трейдінгової платформи Quantopian.

Про це пише Quartz.

Починаючи з 2002-го року та закінчуючи 2014-м, Рабін узяла цифри прибутків, які одержали інвестори компаній зі списку Fortune 1000 за той період, коли ними керували жінки. Результати дослідниця порівняла з даними по акціонерних компаніях, включених до кошика фондового індексу S&P 500.

Висновки вражають: компанії, очолювані жінками, принесли в середньому 340%, а компанії S&P 500 – 122%.

 

Рабін врахувала те, що жінок частіше наймають на керівні позиції до компаній, що продають другорядні товари та послуги, та справи в яких пішли вгору, відколи економіка США почала виходити з рецесії. Проте авторка порівняла прибутковість компаній сектору споживацьких благ та прибутковість компаній S&P 500, і результати перших і близько не підійшли до портфоліо президентів-жінок.

На думку дослідниці, поясненням може бути те, що для жінок у бізнесі планка від початку є вищою, ніж для чоловіків. Таким чином до вершини дістаються лише справжні "рок-зірки".

Між тим серед керівників компаній S&P 500 жінок наразі лише 4,6%. Як показало опитування, проведене торік, звільнення загрожує жінкам-керівникам значно більше, ніж чоловікам.

Фото з сайту Quartz

powered by lun.ua