Як економно витрачати робочий час: 6 корисних виступів TED

162
10 травня 2015

Шість корисних виступів на цю тему зібрано на сайті TED.com.

10 основних технологічних порад для економії часу

Письменник, колумніст New York Time та кореспондент CBS News Девід Пог дає 10 простих, але дієвих порад користувачам комп’ютерів, Інтернету, смартфонів та цирових камер.

Як врятувати світ (чи бодай себе) від поганих зустрічей

Експерт із безпеки інформації, колишній журналіст, піарник та автор промов для фігурантів Fortune 500 Девід Грейді вважає неефективні, масові зустрічі епідемією для сучасного бізнесу. Він має деякі міркування щодо того, як її зупинити.

Призначили зустріч? Прогуляйтеся

Фахівець із бізнес-інновацій, Нілофер Мерчант, котра працювала з такими компаніями, як Apple, знає прийом, який позитивно вплине ваше на життя та здоров'я. Вона радить наступного разу, як ви призначите ділову зустріч, запропонувати людині прогулятися та побалакати.

Чому на роботі не працюється

Підприємець Джейсон Фрайд вважає офіс не найкращим місцем для роботи. У своєму виступі він окреслює головні проблеми цього та дає три поради, як зробити, щоби робота робилася.

Забудьте про багатозадачність, спробуйте монозадачність

Люди сьогодні не просто готують їжу – вони одночасно готують, пишуть повідомлення, балакають по телефону, дивляться щось на YouTube та викладають в Інтернет фото страви. Дизайнер Паоло Кардіні ставить під сумнів ефективність світу багатозадачності та презентує приклад монозадачності – власні 3D-моделі корпусів для смартфонів.

Мова вашого тіла визначає, яким ви є

Соціальний психолог Емі Кадді пояснює, що мова тіла не лише впливає на те, якою людину бачать інші, а й визначає, якою вона бачить сама себе. Упевнена поза, хай навіть ми насправді не почуваємося впевненими, змінює рівень кортизолу та тестостерону в мозку, і здатна збільшити наші шанси на успіх

Відео з сайту TED

powered by lun.ua