LOL уже не в моді: Facebook з'ясував, як регочуть користувачі. Інфографіка
Як тепер прийнято реготати в мережі, з'ясувалося в ході дослідження. На нього представників соцмережі надихнула нещодавня стаття в The New Yorker, присвячена сміху в Інтернеті.
Про це пише блог Facebook Research.
Дослідники аналізували лексику користувачів Facebook по всьому світі, але шукали сміх саме англійською мовою та сміх за допомогою емодзі.[L]
Як підрахували експерти, за контрольний проміжок часу сміх включили в свій пост або коментар 15% користувачів. У в переважній більшості випадків (51,4%) це було haha ("хаха").
Друге місце за популярністю мають емодзі. Причому з'ясувалося, що на вибір способу "онлайн-реготу" впливає місце проживання людини, її вік та стать.
Так, зокрема, чоловіки частіше за жінок вживають довге "heheee…"
Інфографіка з сайту Facebook Research