Тест

Як подобатися людям: 14 порад від легендарного автора книг про успіх

Американський письменник Наполеон Хілл, котрий народився в кінці ХІХ-го сторіччя та пішов із життя в 1970-му році, досі вважається одним із найвидатніших авторів книг про успіх. Він був радником президента Рузвельта і, як він сам писав, провів інтерв’ю з п’ятьма тисячами найуспішніших американців, щоби розкрити секрет їхнього злету.

14 порад із його книги "Розроби приємну особистість" вирішило нагадати видання Business Insider.

Як приклад "особистості на мільйони доларів" Хілл наводить сталевого магната кінця ХІХ-го сторіччя Чарльза Шваба, котрий пройшов шлях від простого робітника до виконавчого директора з зарплатнею в 75 тисяч доларів на рік та бонусом у мільйон доларів, нечуваною на той момент сумою.

Як пояснив бос Шваба, Ендрю Карнегі Хіллу, "річна зарплатня – це за роботу, яку виконував Шваб, а бонус – за те, що він, маючи приємну особистість, здатен змусити зробити інших".

Отже, хто вони такі, люди, котрі всім подобаються:

1. Вони розвивають у собі позитивне психологічне ставлення й роблять так, щоби інші це бачили та відчували. Часто простіше піддатися цинізму, але ті, хто воліє бути позитивними, збільшують свої шанси на успіх та мають кращу репутацію.

2. Вони завжди спілкуються дуже врівноваженим, дружнім тоном. Найкращі комунікатори говорять помірковано та впевнено, що надає їхньому голосові приємного звучання, навчав Хілл.

3. Вони уважно ставляться до співрозмовника. Використовуючи розмову як нагоду прочитати комусь лекцію, можна "підгодувати своє его", але це не допоможе завоювати симпатію людей або завести друзів.

4. У будь-якій ситуації вони зберігають спокій. Надмірна реакція на щось позитивне або щось негативне може справити на людей погане враження.

"Пам'ятайте, що тиша може бути значно ефективнішою за ваші сердиті слова", - писав автор.

5. Вони терплячі.

"Пам'ятайте, що слушний час, обраний для ваших слів та дій, може дати вам велику перевагу над нетерплячими людьми", - радив Хілл у своїй книзі.

6. Вони тримають розум відкритим. Той, хто замикається від певних ідей та взаємодіє лише з однодумцями, втрачає нагоди зростання та просування в кар’єрі.

7. Під час розмови вони посміхаються. Як писав Хілл, одним із найбільших чеснот Рузвельта була його "усмішка на мільйон доларів", котра обеззброювала людей.

8. Вони знають, що не всі свої думки варто озвучувати. Найбільш симпатичні люди знають, коли не варто ображати людей, висловлюючи все, що в них на умі, хай навіть це й правда.

9. Вони не зволікають. Зволікання посилає людям сигнал про те, що ви боїтеся діяти, казав Хілл.

10. Вони щонайменше раз на день роблять добру справу. Люди, котрі найкраще вміють заводити та підтримувати контакти, допомагають іншим безкорисливо, і завдяки цьому будують міцніші та плідніші взаємини.

11. Вони не зациклюються на невдачі, а шукають у ній урок для себе.

"Висловлюйте вдячність за те, що отримали порцію мудрості, чого могло б не статися без поразки", - писав Хілл.

12. Вони поводяться так, ніби людина, з якою вони говорять, найважливіша особа у світі. Вони бачать у розмові нагоду пізнати іншу людину, дають їй час висказатися.

13. Вони щиро хвалять інших, але не передають куті меду.

14. У них завжди є хтось, хто чесно вкаже на їхні помилки та недоліки. Успішні люди не прикидаються симпатичними, вони дійсно симпатичні, бо дбають про свою поведінку та репутацію, говорив письменник. Люди, яким вони довіряють, які з ними повністю чесні, допомагають їм постійно вдосконалюватися.