Як подати та продати ідею: поради креативного директора маркетингового гіганта

— 19 вересня 2015, 11:00

"Не має значення, наскільки прекрасна ваша ідея, ви не можете просто вкинути її та сподіватися, що її вхоплять", - говорить головний креативний директор Saatchi & Saatchi Wellness Кеті Делані.

"Якщо ви хочете зацікавити людей, ми маєте зв’язатися з ними на емоційному рівні. Звісно, люди – істоти раціональні, але, перш за все, вони емоційні. Кожним із нас у глибині рухає радість, страх, гнів, подив та надія. Коли на роботі ви працюєте над тим, як продати ідею, ви мусите зрозуміти, як використати ці емоції та повести аудиторію шляхом, який дасть їм сприйняти вашу ідею на глибшому рівні", - наголошує вона.

Корисні поради від Делані наводить сайт Fortune.

Будьте вигадливі

Вигадливість - це те, що пробуджує цікавість та привертає увагу. Переконайтеся, що у своїй презентації виділяєте найзахопливіші, найоригінальніші аспекти вашої ідеї. Подайте їх аудиторії в несподіваній манері, так, щоби вони здивувалися та вподобали це. Так ваша ідея краще запам’ятається, і шанси на її розвиток зростуть.

РЕКЛАМА:

Будьте безстрашні

Якщо ви щиро вірите в свою ідею, не бійтеся нести її людям, котрі, можливо, й не хочуть про неї чути. Навіть коли шансів на успіх лише 5%, не відступайте. Адже ніщо не вселяє стільки віри в ідею, як цілковита впевненість у ній її автора.

Будьте наполегливі

Якщо досягти успіху з першого разу не вдалося, пошукайте людей, котрі вашу ідею вподобають та підтримають. Таким чином ви відшліфуєте презентацію, перш ніж знову виступити з нею перед своєю головною аудиторією. Тоді ви попросите цих людей побачити на вашу ідею свіжим поглядом і пам'ятатимете: чиєсь схвалення вона вже завоювала .

Давайте більше, ніж від вас чекають

Покажіть аудиторії, що можете зробити більше, ніж від вас вимагається. Тоді люди більше повірять у вас та в те, що ви продаєте. Перевершіть початкові вимоги клієнта, представте додаткові шляхи реалізації бізнес-стратегії. Для клієнта це стане приємною несподіванкою та змусить по-новому замислитися про те, що йому потрібно. Це дасть йому впевненість у тім, що він отримає від вас те, що просить, та навіть більше, а це – прекрасний спосіб вибудувати між вами довіру.

Реклама:

Головне сьогодні