Український сервіс для зайнятих гурманів отримав 12 млн. доларів та запрацює у США
Він базується у Сан-Франциско та розрахований на "техно-гіків та любителів ресторанів". Його аудиторія - це ті, хто любить ресторани під час обідньої перерви і не хоче чекати на своє замовлення.
Фактично, стартап економить час і обідня перерва складається лише з прогулянки до ресторану, власне трапези та прогулянки назад до офісу.
Етап очікування замовлення можна пропустити, зробивши замовлення із офісу, перед виходом на ланч.
Нещодавно "Allset" вдалося отримати черговий раунд у розмірі 1,5 млн. доларів США посівних інвестицій від венчурного фонду SMRK VC Fund.
За словами генерального директора "Allset" Стаса Матвієнко, місія полягає у тому, аби трохи "вивільнити" зайнятих робітників від їхніх робочих столів. "Сервіс надає всі радощі від відвідування ресторану і прибирає всі мінуси, наприклад очікування", - каже він.
Українські стартапи набувають все більшої популярності у Долині. Так, нещодавно Snapchat допоміг українській команді здійснити поки що найбільший екзит в історії українських стартапів.
Looksery - це програма для мобільних пристроїв, яка дозволяє в реальному часі змінювати власне обличчя так, щоб красиво виглядати на фото і навіть під час відеочату. За допомогою програми можна схуднути, погладшати, вирівняти колір шкіри і усунути її дефекти, змінити що завгодно - від кольору очей до форми черепа, накласти на обличчя анімацію мультяшного героя або героя фільму жахів.
"Українська правда. Життя"