В Україні з'явився новий формат різдвяної доброчинності - pop-up store. Фото

12
16 грудня 2015

 Його створено для того, аби собрать благочинні пожертви для ВІЛ-позитивних дітей.

 

У крамниці можна буде придбати новорічні ялинкові прикраси ручної роботи та плюшеві іграшки, дизайнерські футболки та печиво у подарунковій упаковці, чашки і шалі ручної роботи. У магазині встановлено спеціальний інтерактивний дисплей, на якому відображається інформація про проект і його партнерів.

 

У планах організаторів проекту - зробити його щорічним і залучати до його розвитку українських зірок.

 

Цей формат вперше з'явився в Лондоні, Лос-Анджелесі та Берліні в 2004 році. Pop-up store ("спливаючі" або "партизанські" магазини) - це тимчасове місце продажу товарів, яке створюється на незвичайних майданчиках. Магазини pop-up store з'являються в найнесподіваніших місцях, створюючи навколо себе ажіотаж і надаючи брендам присмак ексклюзивності та креативності. Торговельними майданчиками в цьому форматі стають простори галерей, музеїв, театрів, вуличних терас, пляжів і арт-кафе. Цей формат використовують найбільші світові бренди.

Зазвичай pop-up storе виникають напередодні виходу лімітованих колекцій або значущих дат в історії марки. Pop-up stores, які стали стійкою тенденцією для індустрії моди, все частіше використовуються для благодійних проектів.

"Українська правда. Життя"

powered by lun.ua