Тест

В Україні стартувала кампанія із популяризації вивченння іноземних мов

Інформаційна кампанія "Україна speaking" має на меті з одного боку підняти проблему, з іншого – стимулювати молодь змінювати модель поведінки, вивчати мови та отримувати нові можливості.

Для актуалізації теми та стимулювання українців вивчати іноземні мови, команда створила відеоролик – комедійне відео про те, як небажання вивчати іноземні мови може стати перепоною у особистому та професійному розвитку.

Окрім роликів в рамках програми Україна speaking стартує рекламна кампанія в мережі Інтернет, в метрополітені та на носіях зовнішньої реклами у містах України.

"Реклама, продовжуючи ідею, закладену у соціальних роликах, провокує українців та має на меті змусити їх задуматися над тим, що незнання мови може призвести до втрати роботи або зниження рівня життя", - кажуть ініціатори кампанії.

"Українська правда. Життя"