Жінка із синдромом Дауна стала моделлю б'юті-кампанії. Фото

— 5 квітня 2016, 14:55

Виробник презентував нове обличчя кампанії.

Ним стала 32-річна модель і колишня атлетка Спеціальних олімпійських ігор Кеті Міді, яка живе із синдромом Дауна, повідомляє Mashable.

"Кожен день — чудова нагода для того, щоб почуватися добре. А це спонукає мати гарний вигляд — ось мій девіз", — розповіла дівчина.

Кеті Міді у "безстрашній" рекламній кампанії. Фото BEAUTY & PIN-UPS

Цією рекламною кампанією Кеті руйнує бар'єри та обмеження, адже вона стала однією із небагатьох моделей із синдромом Дауна, котрі брали участь у рекламі засобів для краси.

"Коли ми запускали продукт, ми планували відзняти ще один традиційний пін-ап, але щойно ми розпочали роботу і замислилися над девізом кампанії — "Безстрашність" — все одразу стало зрозумілим. І ми показали безстрашність самої Кеті", розповіла CEO виробника косметики для волосся Beauty & Pin-Ups Кенні Кан.

РЕКЛАМА:
Кеті Міді, модель із синдромом Дауна, знялася у "безстрашній" рекламній б'юті-кампанії. Фото BEAUTY & PIN-UPS
Реклама:

Головне сьогодні