Засміють, бо мало лайків: Vkontakte повернула рейтинг користувачів для "непопулярного" хлопця
Під аватаркою Степана з'явилася золота шкала з числом "146%" — так раніше позначався "рейтинг" користувача, який демонструє ступінь його "крутизни", повідомляє видання Meduza.
Офіційний представник мережі Євген Красніков також запросив Степана в гості до головного офісу компанії у Санкт-Петербурзі.
Скріншот зі сторінки Степана |
Хлопця запросила до себе в гості корпорація Mail.ru, пообіцявши подарувати йому стільки конструктора Lego, скільки він захоче.
@tjournal @lobushkin Степа может прийти к нам в офис и взять столько Лего, сколько захочет. У нас его много pic.twitter.com/oZSvwCB3bt
— Mail.Ru Group (@mailru) 19 квітня 2016 р.
Користувачі присвятили Степанові пісні, малюнки, відео-повідомлення: усі радять бути собою, далі цікавитись динозаврами і конструкторами та не зважати на думку інших.
18 квітня мама хлопця Світлана Строганова написала у фейсбуці, що однокласники сміються над хлопчиком за зміст його сторінки ("викладає динозаврів, танки і якісь трейлери ігор своїх") і за малу кількість лайків на ній.
Вона попросила своїх друзів поставити синові лайки. На пост звернули увагу блогери, і до вечора 19 квітня Степан отримав сотні лайків і кілька десятків віртуальних подарунків.
Пояснення керівника "Вконтакте" |
20 квітня хлопець подякував усім за лайки, пообіцяв викладати динозаврів надалі та попросив не засмічувати сторінки образами і нецензурними висловами.
"Рейтинг" користувачів мережі "ВКонтакте" залежить від обсягу заповненої інформації на сторінці. Але щоб набрати більше 100 відсотків, раніше потрібно було купувати додаткові бали "рейтингу" за справжні гроші (близько 7 рублів за 1 пункт).
Подарунок від засновника Mail.Ru Group Дмитра Грішина |
Функцію відключили п'ять років тому, і це викликало протести тих, хто вкладав сотні і тисячі рублів у "прокачування" своєї сторінки. Нині Степан — єдиний користувач "ВКонтакте" з рейтингом понад 100.
У інших цей показник не може перевищити 100%.
Екс-прес-секретар "Вконтакте" Георгій Лобушкін, керівник відділу стратегічних комунікацій Mail.ru |