"Польова пошта". Як волонтери достявляють посилки на передову
За цей у волонтерів з'явилась своя трекингова система оповіщення — вони можуть відстежити, де перебуває посилка, і є свій call-центр.
"Сам проект виник після того, як стало зрозуміло, що індивідуальна доставка посилок програє за собівартістю, адресністю. Тому і виникла ініціатива поєднати послуги "Нової пошти" і доставки туди, куди цивільним особам добиратися, м'яко кажучи, небезпечно", - розповів Олександр Шульман "Громадському радіо".
Про сам проект військові дізнаються з листівок, які експедитори "Польової пошти" залишають на опорних пунктах бригади.
"Як правило, бійці передають родичам, що є можливість доставити їм посилки", - розповідає Олександр Сурков. Далі волонтери везуть на передову листи, документи, посилки та бандеролі.
[L]Аби розвезти на передову посилки від рідних, "Польова Пошта" використовує броньовані автомобілі, самі ж експедитори добре екіпіровані.
Крім того, їх супроводжують "сіміки" збройних сил - вони забезпечують безперешкодну доставку вантажів.
За його словами, якщо бійці хочуть щось відправити додому ("звротна відправка", або ж реверес), посилку обов'язково оглядають.
"Відправляємо назад виключно з підписом командира підрозділу", - додав Сурков.
На запитання, що вони робитимуть після закінчення війни, волонтер відповів, що якщо "Польова пошта" матиме норамльний досвід і достатню кількість кадрів, вони спробують працювати з ЗСУ й надалі.
"Зараз у миротворчих сил країн НАТО є тенденція виведення логістичних послуг на аутсорсинг - зовнішнє приватне підприємство", - навів аргумент волонтер.