Як «зробити вибори». Виборчий маркетинг. Практикум.®

329
19 травня 2016

Здавалося б, з таким потужним багатовіковим бекграундом, всі технології повинні були вже відточені і вдосконалені, і варто комусь захотіти стати політиком, досить лише звернутися до професіоналів. Ті швиденько напружаться, і оп - з невідомого бізнесмена по потрібним лекалами правильно скроєний всіма улюблений президент, мер, ну або, в крайньому випадку, депутат.

Але, як показує практика, досвід, помножений на гроші, не гарантує стовідсоткового результату. Один політик в гонитві за любов'ю електорату тоннами роздає гречку, влаштовує численні свята, лагодить дахи бабусям, обважує все місто бігбордами і буквально живе в телеефірі, але в підсумку програє тому, хто витратив в сотні разів менше грошей на піар.

Виходить, що вчитися політтехнологій безглуздо? Звичайно, ні. Головна проблема - знайти дійсно хороших наставників.

Повальний інтерес до політтехнологій породжує масу спекуляцій у сфері "прилучення" до ремесла. Часто вчити беруться університетські професори, які читають лекції, не маючи ні найменшого уявлення про практику. Просидівши на їх "майстер-класах" цілий день, ви так і не зрозумієте, чому вас учили. Хмарно заумності, а по суті типове словоблуддя.

Практиків, готових дійсно розповісти секрети "кухні" дуже мало. Тому і звернула на себе увагу освітня платформа SMART LECTORIUM, яка стартує в Києві. Спікери - тільки практики. Це люди, які проводили успішні виборчі кампанії, працювали всередині системи, в тому числі в тіньових штабах партій і кандидатів.

 

Серед них Алла Шлапак. Унікальна людина в українському політикумі - депутат 4-х скликань Київської міської ради. Своїми успішними виборчими кампаніями показала приклад того, як незалежно від політичної сили виходити переможцем у виборчих перегонах використовуючи професійні вміння та навички.

Відомий політтехнолог Катерина Одарченко встигла не тільки провести у владу ряд депутатів Верховної Ради, а й взяти участь у кампанії Ангели Меркель. Вона одна з небагатьох в Україні знає про розвиток лобізму в Україні та побудові GR. А ще вона виросла в сім'ї політиків, а значить, по суті, майстер-шеф політичної кухні.

Інший дуже цікавий спікер - Інна Силантьєва. Вона змогла переплавити спортивне "золото" чоловіка в політичний капітал. По-суті, Інна український аналог дружини Арнольда Шварценеггера Марії Шрайвер. Останній проект Інни і Дениса Сілантьєва "Help Sport", по популяризації здорового способу життя та відновленню спортивної інфраструктури України, отримав підтримку на державному рівні.

Всі спікери обіцяють відверто розповісти про таємні політтехнології і дієві способи політичної боротьби. Наскільки їх обіцянки втіляться в життя, можна буде перевірити, відвідавши курс SMART LECTORIUM "Виборчий маркетинг, або роль " урни " в житті кандидата", 2 - 3 червня. ИА ЛігаБізнесІнформ, вул. Шамрило, 23.

Детальніше про курс, розклад, лекторів та інші організаційні нюанси можна дізнатися на сторінці заходу в Facebook. Додаткова інформація за телефоном + 38-066-300-18-20 координатор Олена. Або поштою: smart.lectorium@gmail.com

powered by lun.ua