Українка проїде етапи Тур де Франс, щоб довести, що велоспорт не чоловічий

— 23 травня 2016, 13:06

За словами української велосипедистки, її команда хоче продемонструвати світові, що велоспорт не зарезервований для чоловіків, а жінки також можуть долати великі відстані і значні перешкоди. Про це вона розповіла в інтерв'ю виданню Pink.ua.

"Професійні перегони Тур де Франс розпочинаються другого липня, ми стартуємо першого. Ми робимо те ж саме, що роблять супертреновані професіонали-чоловіки — їдемо тим самим маршрутом, але не на час. Ми його засікаємо, однак між собою не змагаємося".

Тетяна, яка нині навчається в аспірантурі НАНУ та одержує PHD у Франції, є біохіміком. Вона розповідає, що загалом у команді 14 осіб, однак усі етапи проходитимуть лише семеро: українка, бельгійка та п'ять француженок віком від 25 до 32 років.

Етапи Тур де Франс — це 21 день: з 1 липня від Mont St Michel до 23 липня у Парижі, 2 дні відпочинку, 3519 км, у тому числі рівнинні та гірські етапи, плюс індивідуальні змагання на час.

Сміливі дівчата з команди, яка має намір подолати усі етапи Тур де Франс. Фото pink.ua. Тетяна Калачова праворуч.

"Колись давно існувала жіноча версія Тур де Франс, але у 1989-му році її закрили. Оголосили, що це, з одного боку, не дуже популярно, пристрасті не настільки яскраві, як у чоловічому спорті, а з іншого — це занадто важко, і жінки в принципі не здатні проїжджати такі дистанції без допінгу.

РЕКЛАМА:

Ми хочемо показати, що жінки, більше того — аматори, також здатні долати по-справжньому довгі дистанції. Велоспорт не зарезервований лише для чоловіків. Нас усіх об'єднує одна ідея — проїхати всі етапи гонки. Без допінгу, без особливих надзусиль і надтренувань. Це не просто, але цілком реально", — розповіла українська велосипедистка.

Тур де Франс — чоловічі велоперегони. Фото www.letour.fr

Вона також додала, що метою спортивної акції є залучити якомога більше дівчат у велоспорт, адже, на її думку, не завжди можна знайти необхідний інвентар, зручний для жінок, жіночі сідла, велоформу і взуття, велосипеди з адаптованою під жіночий організм геометрією.

"Виробники цим просто не заморочуються, тому що ринку немає. І виходить замкнене коло. Дівчата не можуть щось знайти, тому що виробники цього не випускають, а виробники не випускають, тому що дівчата не купують".

Реклама:

Головне сьогодні