Вперше у рекламі прокладок з'явилася кров. Відео
Виробник гігієнічних засобів для жінок BodyForm випустив рекламну кампанію, де вперше використано фотографії справжньої крові, пише Metro.co.uk.
Найбільше схвалень відео дістало у Twitter, де користувачі аплодують його авторам за відхід від традиційної блакитної рідини, яку чомусь завжди використовували у рекламі, щоб продемонструвати кров.
Замість жінок на роликах у білих бікіні в рекламі з'явилися регбістки |
Колись давно рекламні агентства зібрались разом і вирішили, що справжня кров занадто лякатиме аудиторію, а пробірка з блакитною рідиною, схожа на антифриз, не спричинить масову істерію.
Натомість нова реклама з'явилася із коментарем: "Жінки травмуються до крові під час спортивних змагань, але це не стримує їх. Чому критичні дні мають бути чимось радикально іншим?".
"Жодна кров не має стримувати нас" — такий слоган рекламної кампанії |
Автори рекламного ролика прибрали моделей на роликах у білих бікіні та фото блакитної рідини на рушниках, натомість показавши жінок-регбісток, у яких з носа тече кров, балетну танцівницю, у якої закривавлені від виступів ноги, та велосипедисткою зі рваною раною стегна.
Реклама завершується висловом: "Жодна кров не має стримувати нас".