Наболіло. 2 тисячі коментаторів порадили, як змінити шкільні програми. МОН обіцяє врахувати

597
23 червня 2016

Про це йдеться у прес-релізі Міністерства освіти і науки у четвер.

Найбільший інтерес і наймасштабніше обговорення викликали програми з української мови  та математики, що зацікавили 405 та 398 коментаторів відповідно.

Більшість пропозицій, згідно зі статистикою, від фахових вчителів, які працюють як  в державних, так і в приватних школах та навчальних центрах.

 

У МОН відзначають, що хоча обговорення велися на окремих сторінках навчальних предметів, є чимало спільного у висловлених коментаторами зауваженнях.

"Зокрема, коментатори вказували на дублювання одного і того ж змісту в програмах з різних предметів, на надмірні вимоги до оцінювання знань учнів, на застарілий зміст і невідповідність віковим особливостям учнів", – зазначила головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН Алевтина Лотоцька. 

Зараз коментарі узагальнюються модераторами робочих експертних груп, на основі яких будуть зроблені порівняльні таблиці і запропоновані оновлені програми.

Оновлені програми будуть виставлені для публічного обговорення на платформі EdEra з 29 червня.

 

Після узагальнення коментарів, які будуть отримані на другому етапі, програми будуть ще раз доопрацьовані і винесені на затвердження Колегією МОН.

На третьому етапі проекту на платформі EdEra будуть виставлені навчальні матеріали, відеоуроки та майстеркласи, які мають допомогти вчителям краще навчати згідно оновлених програм, використовуючи компетентнісний підхід. 

Про це йдеться у прес-релізі Міністерства освіти і науки у четвер.

Найбільший інтерес і наймасштабніше обговорення викликали програми з української мови  та математики, що зацікавили 405 та 398 коментаторів відповідно.

Більшість пропозицій, згідно зі статистикою, від фахових вчителів, які працюють як  в державних, так і в приватних школах та навчальних центрах.

У МОН відзначають, що хоча обговорення велися на окремих сторінках навчальних предметів, є чимало спільного у висловлених коментаторами зауваженнях.

"Зокрема, коментатори вказували на дублювання одного і того ж змісту в програмах з різних предметів, на надмірні вимоги до оцінювання знань учнів, на застарілий зміст і невідповідність віковим особливостям учнів", – зазначила головний спеціаліст департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН Алевтина Лотоцька. 

Зараз коментарі узагальнюються модераторами робочих експертних груп, на основі яких будуть зроблені порівняльні таблиці і запропоновані оновлені програми.

Оновлені програми будуть виставлені для публічного обговорення на платформі EdEra з 29 червня.

 

Після узагальнення коментарів, які будуть отримані на другому етапі, програми будуть ще раз доопрацьовані і винесені на затвердження Колегією МОН.

На третьому етапі проекту на платформі EdEra будуть виставлені навчальні матеріали, відеоуроки та майстеркласи, які мають допомогти вчителям краще навчати згідно оновлених програм, використовуючи компетентнісний підхід. 

powered by lun.ua