Оновлення історії: що означає новий логотип і бренд ВДНГ

2576
30 червня 2016

Логотип і новий фірмовий стиль простору створили креативники з Banda Agency.

"Перше, що бачить людина, коли потрапляє на ВДНГ, — це головний павільйон з колонами. Тому саме його ми взяли за основу нового знаку. Ми любимо колони, вони одразу впадають в око. В них є щось вражаюче та сильне. Ніде в Києві нема стільки колон, як на ВДНГ", — розповіли автори ідеї.

Усі фото та зображення з сайту Banda Agency

Усі фото та зображення з сайту Banda Agency

Саме на таких плашках-колонах, як на конструкторі, будуть побудовані рекламні кампанії, важливі повідомлення та подальші креативні ідеї ВДНГ.

Окрім логотипу, дизайнери розробили систему знаків, кожен з яких відповідає за певні зони комплексу. Вони потрібні для того, щоб гостям було легше знайти усе потрібне.

Усі фото та зображення з сайту Banda Agency

Керівники Національного комплексу "Експоцентр України" Макс Яковер та Максим Бахматов на презентації логотипу повідомили, що парк відтепер матиме назву ВДНГ — це бренд, який не є абревіатурою і не перекладатиметься російською як ВДНХ.

Усі фото та зображення з сайту Banda Agency

Як розповів виданню AIN.ua Макс Яковер, робота над новим брендом тривала 9 місяців: "Якби центр повністю перебудовувався, можна було б шукати йому повністю нову назву. Але ВДНГ — це комплекс з історією, тому вирішили залишити стару назву, сповнивши її новим змістом".

Яковер також розповів, що дизайнери створювали новий бренд на волонтерських засадах.

Усі фото та зображення з сайту Banda Agency

Усі фото та зображення з сайту Banda Agency

powered by lun.ua