Як розпізнати брехню в імейлах та приватних повідомленнях?

— 7 липня 2016, 10:20

Алгоритм, за яким працює додаток, було створено в університеті City у Лондоні. Він аналізує слова, структуру речень і контекст, які використовує дописувач.

Про це повідомляє The Telegraph із посиланням на дослідників.

Щоб створити алгоритм, вони порівняли тексти десятків тисяч імейлів, які містили брехню та правдивий контент.

Про що ж ми брешемо?

1. Середньостатистичний британець говорить неправду близько 10 разів на тиждень. Такі дані наводить дослідження на confused.com.

2. 25% опитаних сказали, що вони б щасливо брехали, якби це нікого не скривдило.

3. 41% опитаних брехали про вартість товару, який вони придбали.

4. 25% респондентів казали неправду про те, скільки вони випили.

5. Чверть учасників опитування брехали про свої звички у їжі.

6. Майже третина людей сказали, що вони брехали про те, чому не підняли слухавку і пропустили дзвінок.

7. 31% вигадували причину, чому вони спізнилися.

8. 7% брехали у соціальних медіа, щоб видатися співрозмовникам цікавішим.

Фото theconversation.com

Дослідження показало, що люди, які лукавлять, рідше використовують особисті займенники: "Я", "мене", "мій". Натомість вони схильні використовувати більше прикметників, на кшталт чудовий, блискучий.

Причина таких мовленнєвих форм може бути у тому, що брехуни намагаються дистанціюватися від суті повідомлення, натомість затуманюючи основну інформацію необов'язковими описами.

Інші підказка: речення мовця пов'язані одне із одним, і здається, що вони віддзеркалюють структуру речень людини, якій пишуть брехню.

Алгоритм визначає брехню краще, ніж пересічна людина. Люди здатні впізнати неправду у 54% випадків, а от комп'ютер робить це у 70% випадків. Принаймні, так стверджують автори програми.

"Люди не дуже добре свідомо помічають брехню", — переконаний Том ван Лаер, маркетолог із бізнес-школи Cass при City University London.

Програма була розроблена, щоб допомогти організаціям захистити себе від шахраїв або фішингових листів, які можуть призвести до крадіжки особистих даних і фінансових втрат.

Реклама:

Головне сьогодні