Їжа розумніших. Кориця покращує пам'ять та увагу людини – вчені
Дослідження показали, що додавання цієї спеції до каші учням чи студентам, які відстають у навчанні, покращило їхнє сприйняття та аналіз інформації, пише The Daily Mail.
Мало відомо про те, чому одні люди схоплюють на льоту, а іншим для розуміння потрібно більше часу.
Експерти вважають, що за процес розуміння відповідає гіпокамп – невелика частина лімбічної системи головного мозку.
Гіпокамп генерує, організовує і зберігає пам'ять.
Ті, хто відстають у навчанні, як правило, мають менше протеїну у гіпокампі.
Нове дослідження Rush University Medical Center у Чикаго показало, що кориця допомагає збалансувати кількість протеїну в організмі людинни.
Експеримент був проведений на мишах.
Піддослідних годували меленою корицею, яку їхні тіла переробляли на бензоат натрію – речовину, що застосовують у медицині для лікування ушкоджень мозку.
Саме він покращував здатність до навчання мишей.
Учені довели, що кориця робить людей розумнішими, допомагаючи у сприйнятті нової інформації. Фото olly18/Depositphotos |
Професорка Каліпада Пахан, головна дослідниця проекту, розповіла:
"Кориця стане одним із найпростіших та найбезпечніших способів перетворювати учнів на відмінників".
"Розуміння механізмів діяльності мозку, що призводять до слабшого сприйняття інформації дітьми, важливе для розвитку ефективних стратегій поліпшення пам'яті й можливостей навчання".
Дослідники використовували лабіринт Бейза, що складається із 20 отворів, для визначення мишей із хорошою та поганою здатністю вчитися.
Після 2 днів тренувань та одного місяця уживання кориці їх перевірили на здатність знайти вихід із лабіринту.
Дослідники довели, що після споживання спеції, ті миші, що показували слабші результати, покращили свою пам'ять до рівня тих, кому добре вдавалося вийти з лабіринту одразу.
Разом із тим, миші, які одразу швидко покидали лабіринт, своєї здатності не покращили.
Професрка Пахан додає: "Ми успішно використали корицю для втілення біохімічних, клітинних та анатомічних змін у мишей.
Індивідуальні відмінності в ефективності навчання є більш глобальною проблемою.
Нам необхідно додатково перевірити цей підхід на учних із поганими оцінками. Якщо ці результати підтвердяться – відкриття буде неймовірним".